Przedmiot zam贸wienia s膮 roboty budowlane obejmuj膮ce:
- wymian臋 stolarki okiennej oraz za艂o偶enie rolet wewn臋trznych,
- wykonanie zasilania elektrycznego sieci komputerowej oraz przy艂膮czenie do sieci telefonicznej,
- roboty rozbi贸rkowe,
- zabudowa wn臋ki kablowej p艂yt膮 gipsowo-kartonow膮,
- wymiana posadzki w cz臋艣ci biurowej,
- wymiana posadzki w cz臋艣ci sanitarnej,
- prace malarskie,
- monta偶 sufitowych opraw o艣wietleniowych.
Kody CPV: 45450000-6, 45421125-6, 45421145-2, 45310000-3, 45111220-6, 45432110-8, 45432111-5, 45431100-8, 45442100-8, 31524100-6.
Termin wykonania zam贸wienia: od dnia podpisania umowy do 24 sierpnia 2006r.
Specyfikacj臋 (cena: 15z艂) mo偶na otrzyma膰 w siedzibie Zamawiaj膮cego: 艁贸d藕, ul. Sienkiewicza 3, X pi臋tro, pok. 1006 w godzinach: 9:00 – 14:00.
Uprawnionymi osobami do kontakt贸w z wykonawcami s膮: Pan Zbigniew Burzy艅ski tel. (042) 631-07-15 – w sprawach technicznych oraz Pani Marzena Michalak tel. (042) 632-75-06 – w sprawach formalnych z zakresu SIWZ, od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 9:00 - 15:00.
W przetargu mog膮 wzi膮膰 udzia艂 wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spe艂niaj膮cy warunki okre艣lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z p贸藕n. zm.), dysponuj膮cy kadr膮 z uprawnieniami do pe艂nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie wykonawczym zgodnie z przedmiotem zam贸wienia, z uprawnieniami instalacji elektrycznych oraz rob贸t og贸lnobudowlanych, ubezpieczeni od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci gospodarczej.
Zamawiaj膮cy dokona oceny spe艂niania przez wykonawc贸w ww. warunk贸w na podstawie dokument贸w za艂膮czonych do oferty a okre艣lonych w specyfikacji.
Zamawiaj膮cy nie dopuszcza mo偶liwo艣ci sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.
Zamawiaj膮cy nie dopuszcza mo偶liwo艣ci sk艂adania ofert wariantowych.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie (w %):
1) Oferowana cena „C” – 100%
Warunkiem udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia jest wniesienie wadium w wysoko艣ci: 500z艂
Termin zwi膮zania wykonawc贸w z艂o偶on膮 ofert膮 – 30 dni od up艂ywu terminu sk艂adania ofert.
Oferty przetargowe nale偶y sk艂ada膰 w Kancelarii Starostwa Powiatowego w 艁odzi, pok. 809, VIII pi臋tro do dnia 1 czerwca 2006r. do godziny 10:00 w dw贸ch zamkni臋tych kopertach: wewn臋trznej i zewn臋trznej, kt贸re b臋d膮 zaadresowane na Zamawiaj膮cego na adres podany na wst臋pie. Koperta zewn臋trzna powinna posiada膰 oznaczenie oferta na: „Remont adaptacyjny pomieszcze艅 dla potrzeb Powiatowego O艣rodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w 艁odzi na XV pi臋trze w budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w 艁odzi ”. Natomiast koperta wewn臋trzna powinna nadto posiada膰 nazw臋 i adres wykonawcy.
Otwarcie ofert nast膮pi w dniu 1 czerwca 2006r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiaj膮cego – 艁贸d藕, ul. Sienkiewicza 3 – sala konferencyjna, pok. 908, IX pi臋tro.
Starosta 艁贸dzki Wschodni
Andrzej Opala |