1.Starosta, Wicestarosta, Sekretarz, Skarbnik i Naczelnicy Wydzia艂贸w przyjmuj膮 interesant贸w w sprawach skarg i wniosk贸w w ka偶dy wtorek w godzinach 9.00 - 11.00 i 13.30 - 15.30. Je偶eli wtorek jest dniem wolnym od pracy, mieszka艅cy s膮 przyjmowani w nast臋pnym dniu roboczym.
2. Rejestr przyj臋膰 mieszka艅c贸w w ramach skarg i wniosk贸w przez Starost臋 i Wicestarost臋 prowadzi Wydzia艂 Organizacyjny.
3. Sprawy zakwalifikowane przez Starost臋 i Wicestarost臋 jako skargi i wnioski Wydzia艂 Organizacyjny ewidencjonuje w rejestrze skarg i wniosk贸w oraz przekazuje do za艂atwienia Naczelnikom Wydzia艂贸w zgodnie z w艂a艣ciwo艣ci膮.
4. Wydzia艂owe rejestry skarg i wniosk贸w prowadz膮 pracownicy wyznaczeni przez Naczelnik贸w.
5. Wydzia艂 Organizacyjny dokonuje co najmniej raz w roku, za okres poprzedniego roku oceny sposobu za艂atwiania skarg i wniosk贸w mieszka艅c贸w przez Wydzia艂y i przedk艂ada j膮 na posiedzeniu Zarz膮du Powiatu.
6. Pracownicy Starostwa winni niew艂a艣ciwego i nieterminowego za艂atwienia skarg, wniosk贸w oraz indywidualnych spraw mieszka艅c贸w podlegaj膮 odpowiedzialno艣ci porz膮dkowej lub dyscyplinarnej przewidzianej w przepisach prawa. |