I. ZAMAWIAJ膭CY:
Powiat 艁贸dzki Wschodni reprezentowany przez Zarz膮d Powiatu 艁贸dzkiego Wschodniego
ul. Sienkiewicza 3, 90-954 艁贸d藕
tel: (042) 633-71-91, fax: (042) 632-93-11, e-mail: zamowienia@lodzkiwschodni.pl
II. SPOS脫B UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNK脫W ZAM脫WIENIA:
Specyfikacja Istotnych Warunk贸w Zam贸wienia o udzielenie zam贸wienia publicznego na „Pe艂nienie obowi膮zk贸w
In偶yniera Kontraktu nad realizacj膮 zadania: Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 2912E (24156) w
gminie Andrespol w powiecie 艂贸dzkim wschodnim” zwanej dalej SIWZ dost臋pna jest na stronie internetowej w
miejscu wyodr臋bnionym dla zam贸wie艅: www.lodzkiwschodni.pl oraz w siedzibie Zamawiaj膮cego w budynku
Starostwa Powiatowego w 艁odzi, 90-954 艁贸d藕, ul. Sienkiewicza 3, IX pi臋tro, pok贸j 903, w godzinach 9.00 – 15.00.
Cena SIWZ wynosi 10,00 PLN.
III. OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRES ZAM脫WIENIA:
Przedmiotem zam贸wienia jest 艣wiadczenie us艂ug In偶yniera podczas realizacji projektu: „Przebudowa i modernizacja
drogi powiatowej nr 2912E (24156) w gminie Andrespol w powiecie 艂贸dzkim wschodnim” w rozumieniu warunk贸w
kontraktowych FIDIC oraz pe艂nienie nadzoru inwestorskiego w zgodno艣ci z obowi膮zuj膮cym w Polsce prawem.
Zakres us艂ugi obejmuje m.in. przygotowanie post臋powania o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t dla ww.
projektu, pe艂nienie obowi膮zku nadzoru inwestorskiego, prace geodezyjne, obs艂ug臋 laboratoryjn膮, przygotowywanie
raport贸w bie偶膮cych oraz finansowego rozliczenia projektu. Przedmiot zam贸wienia zgodnie z CPV 74231540-4.
IV. NIE DOPUSZCZA SI臉 SK艁ADANIA OFERT CZ臉艢CIOWYCH.
V. NIE DOPUSZCZA SI臉 SK艁ADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAM脫WIENIA:
Wymaganym terminem realizacji zam贸wienia jest 31 marca 2008r. wraz z okresem zg艂aszania wad, tj. do dnia 31
marca 2011r.
VII. OPIS WARUNK脫W UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPE艁NIANIA TYCH WARUNK脫W:
Zamawiaj膮cy wymaga, aby wykonawca ubiegaj膮cy si臋 o udzielenie zam贸wienia publicznego spe艂nia艂 ni偶ej okre艣lone
warunki:
1. O udzielenie zam贸wienia publicznego mog膮 ubiega膰 si臋 wykonawcy, kt贸rzy spe艂niaj膮 nast臋puj膮ce warunki:
a. posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania przedmiotu zam贸wienia,
b. posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz dysponuj膮 potencja艂em technicznym i osobami
zdolnymi do wykonywania zam贸wienia (wykonawca - In偶ynier Kontraktu - musi wykaza膰, 偶e w
okresie ostatnich 5 lat pe艂ni艂 (rozpocz膮艂 i zako艅czy艂) nadz贸r nad realizacj膮 minimum 1 zadania o
zakresie rob贸t drogowych, finansowanych z PHARE, ZPORR, Banku 艢wiatowego lub innych
kontrakt贸w realizowanych w oparciu o warunki FIDIC, o warto艣ci rob贸t budowlanych minimum 5
mln z艂 brutto, na stanowisku In偶yniera Kontraktu, In偶yniera Rezydenta, Zast臋pcy In偶yniera
Rezydenta wraz z dokumentami potwierdzaj膮cymi, 偶e us艂ugi te zosta艂y wykonane nale偶ycie.
Ponadto wykonawca (In偶ynier Kontraktu) musi wykaza膰, 偶e dysponuje osobami, wskazanymi
poni偶ej, kt贸rym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zam贸wienia:
- potencja艂 kadrowy: In偶ynier Rezydent – proponowana osoba musi posiada膰 od co najmniej 5-lat
uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi specjalno艣ci drogowej i/lub
konstrukcyjno-budowlanej (z przynale偶no艣ci膮 do w艂a艣ciwej Izby In偶ynier贸w Budownictwa),
In偶ynier Rezydent mo偶e pe艂ni膰 funkcj臋 jednego z inspektor贸w nadzoru:
- Inspektor nadzoru rob贸t drogowych,
- Inspektor nadzoru w zakresie sieci kanalizacji deszczowej,
- Inspektor nadzoru bran偶y gazowej,
- Inspektor nadzoru bran偶y elektrycznej,
- Inspektor nadzoru bran偶y teletechnicznej,
- Uprawniony geodeta,
- Osoba odpowiedzialna za badania laboratoryjne,
Osoby proponowane na stanowiska inspektor贸w nadzoru poszczeg贸lnych bran偶 musz膮 wykaza膰 si臋
uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami oraz minimum 5-letnim, udokumentowanym
do艣wiadczeniem w pe艂nieniu funkcji kierownika lub inspektora nadzoru, a tak偶e wykaza膰 si臋
przynale偶no艣ci膮 do w艂a艣ciwej Izby In偶ynier贸w Budownictwa.
- Specjalista ds. Zam贸wie艅 Publicznych – proponowana osoba musi posiada膰 znajomo艣膰 w
zakresie przygotowywania post臋powa艅 dla kontrakt贸w realizowanych w oparciu o warunki FIDIC
(wykazanie si臋 minimum 3 przygotowanymi kontraktami),
- Specjalista odpowiedzialny za przygotowanie raport贸w okresowych – proponowana osoba
musi posiada膰 co najmniej wykszta艂cenie 艣rednie oraz udokumentowane (referencje) do艣wiadczenie
na stanowisku zwi膮zanym z przygotowywaniem raport贸w zgodnie z wymogami dotycz膮cymi
funduszy unijnych,
- Specjalista ds. Obmiarowo-Rozliczeniowych – proponowana osoba musi posiada膰 co najmniej
wykszta艂cenie 艣rednie, znajomo艣膰 okre艣lania ilo艣ci rob贸t zgodnie z polskimi i europejskimi
standardami oraz musi wykaza膰 si臋 udzia艂em w co najmniej jednym projekcie zwi膮zanym z
obmiarem i rozliczaniem rob贸t.
- potencja艂 techniczny – ponadto wykonawca (In偶ynier Kontraktu) musi posiada膰 potencja艂
techniczny: samoch贸d na potrzeby nadzoru, sprz臋t komputerowy, sprz臋t poligraficzny, telefon
stacjonarny, telefon kom贸rkowy, fax),
c. znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia
(wykonawca - In偶ynier Kontraktu - musi posiada膰 ubezpieczenie od odpowiedzialno艣ci cywilnej w
zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci),
d. nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.
2. Zamawiaj膮cy oceni spe艂nianie warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu na podstawie dokument贸w i o艣wiadcze艅
za艂膮czonych do oferty.
a. formularz oferty
b. o艣wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z post臋powania,
c. o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu wymagane na podstawie art. 44 w
zwi膮zku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,
d. aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualne za艣wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci
gospodarczej,
e. aktualne za艣wiadczenia w艂a艣ciewgo naczelnika urz臋du skarbowego oraz w艂a艣ciwego oddzia艂u
Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego,
f. aktualn膮 informacj臋 z Krajowego Rejestru Karnego albo r贸wnowa偶ne za艣wiadczenie w艂a艣ciwego
organu s膮dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre艣lonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,
g. aktualn膮 informacj臋 z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre艣lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,
h. o艣wiadczenie wykonawcy dotycz膮ce nadzorowanych rob贸t drogowych finansowanych z PHARE,
ZPORR, Banku 艢wiatowego lub innych kontrakt贸w realizowanych w oparciu o warunki FIDIC wraz z
dokumentami potwierdzaj膮cymi, 偶e wymienione us艂ugi zosta艂y wykonane nale偶ycie,
i. wykaz kluczowych ekspert贸w oraz kontrakt贸w przez nich zrealizowanych wraz z dokumentami
potwierdzaj膮cymi, 偶e osoby uczestnicz膮ce w wykonywaniu zam贸wienia, posiadaj膮 wymagane
uprawnienia (wykszta艂cenie) oraz dokumenty potwierdzaj膮ce, 偶e wymienione kontrakty zosta艂y
wykonane nale偶ycie,
j. o艣wiadczenie wykonawcy dotycz膮ce sprz臋tu niezb臋dnego do wykonywania zam贸wienia,
k. polisa lub inny dokument potwierdzaj膮cy, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci
cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci gospodarczej,
l. kserokopi臋 dowodu wniesienia wadium.
Ocena spe艂niania warunk贸w nast膮pi wg formu艂y: “spe艂nia” - “nie spe艂nia”.
VIII. WADIUM - Zamawiaj膮cy 偶膮da wniesienia wadium w kwocie 3.500,00 z艂.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: cena „C” – 100 %
X. MIEJSCE I TERMIN SK艁ADANIA OFERT:
Oferty nale偶y sk艂ada膰 w Kancelarii Starostwa Powiatowego w 艁odzi, 90-954 艁贸d藕, ul. Sienkiewicza 3, VIII pi臋tro,
pok贸j 809, w godzinach 8.00 – 16.00. Termin sk艂adania ofert up艂ywa w dniu 25 lipca 2006 r. o godzinie 10:00.
Publiczne otwarcie z艂o偶onych ofert nast膮pi w dniu 25 lipca 2006 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiaj膮cego –
艁贸d藕, ul. Sienkiewicza 3 – sala konferencyjna, IX pi臋tro, pok贸j 908.
XI. TERMIN ZWI膭ZANIA OFERT膭:
Wykonawca jest zwi膮zany ofert膮 przez okres 30 dni.
XII. INFORMACJE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE USTANOWIENIA
DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUP脫W ORAZ O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ – nie dotyczy post臋powania.
ZATWIERDZI艁: Starosta 艁贸dzki Wschodni – Andrzej Opala |