Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd
Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42
6329311.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi
powiatowej nr 3313E na odcinku około 2093m - Górki Duże ul. Polska Wola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty przygotowawcze 1) wytyczenie trasy 2) roboty rozbiórkowe wraz z
wywiezieniem gruzu 2. Regulacja pionowa skrzynek wodociągowych 3. Wykonanie
przepustu 4. Wykonanie odwodnienia 5. Wykonanie nawierzchni 1) Warstwa ścieralna
o grubości 4 cm 2) warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego + skropienie emulsją
asfaltową wg tabeli wyrównania 3) remont cząstkowy istniejącej nawierzchni 6.
Profilowanie poboczy 7. Odbudowa zjazdów 8. Wykonanie oznakowania
poziomego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5,
45.11.12.20-6, 45.12.20.00-8, 45.23.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 17.000,00 PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.
wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
(są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły: (spełnia - nie
spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie
dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, tj.: 1) Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust.
1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego
naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert. 5) wykaz wykonanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Doświadczenie Wykonawcy),
6) dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie (Doświadczenie
Wykonawcy) zostały wykonane należycie, 7) wskazanie osoby posiadającej
uprawnienia budowlane w specjalności drogi potwierdzone wpisem do odpowiedniej
Izby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w przedmiotowym zamówieniu
publicznym, 8) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194.
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi,
ul. Sienkiewicza 3; 90-954 Łódź - IX piętro, pokój 912 od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00-16:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 31.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Starostwa
Powiatowego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3; 90-954 Łódź - VIII piętro, pokój 809 od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).